خبرهای داغ:
مربی حلقه صالحین حوزه بسیج شهید رجایی عنوان کرد: تبیین عملیات تاریخی وعده صادق مهمتر از رسیدن موشک به سرزمین‌های اشغالی است.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۱۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حلقه صالحین پایگاه امام خمینی (ره) حوزه شهید رجایی با حضور حجت‌الاسلام هرندی مربی صالحین این حوزه برگزار شد.
حجت‌الاسلام هرندی در این حلقه صالحین گفت: سنگین ترین آسیبی که در خلال حمله عملیات وعده‌ صادق جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل وارد شد مربوط به حمله موشکی به پایگاه اطلاعاتی سری رژیم صهیونیستی در شمال بلندیهای جولان اشغالی واقع در جبل الشیخ (یا به عبری کوهستان هرمون) است.

وی ادامه داد: میزان اهمیت و حساسیت این مکان به اندازه‌ای است که ارتش اسرائیل سانسور و ممنوعیت کامل رسانه ای برای این منطقه ایجاد کرده است و اجازه هرگونه ارزیابی خسارت و اعلام عمومی آن داده نمی‌شود.

مربی صالحین حوزه شهید رجایی بیان کرد: این پایگاه اطلاعاتی جاسوسی در حمله اخیر رژیم اسرائیل به سفارت ایران در دمشق نقش داشت و به‌صورت کلی در طول سالهای اخیر هم نقش بسیار مهم و پررنگی در عملیات های اطلاعاتی علیه سوریه و ایران ایفا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: بعد از عملیات وعده صادق، رژیم غاصب صهیونیستی با تشدید سانسور رسانه ای و عملیات روانی ، ما وظیفه جهاد تبیین برای این عملیات را داریم زیرا مهمتر از رسیدن موشک به سمت سرزمین های اشغالی ، تبیین چرایی این عملیات نیز بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات