خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

فرماندهان جبهه مقاومت برای نجات انسان ها می رفتند

آیین گراميداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت(شهیدان زاهدی و حجازی) و بزرگداشت مقام همرزم شهدا حاج محمد(جمعه علی) کیانی در شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۳۳۶۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مصلی امام حسین علیه السلام فارسان برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، یاد و خاطره شهدای راه قدس و حاج محمد کیانی از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس و جانباز سرافراز را گرامی داشت و سالروز تأسیس سپاه را تبریک گفت.

سردار علی محمد اکبری افزود:  فرماندهان ما در جبهه‌های مقاومت مثل شهید سلیمانی و شهید زاهدی و شهید حجازی، دیدگاهشان این بود که برای نجات انسان‌ها می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: آنها می‌گفتند حتی همین تکفیری ها نیز عده‌ای فریب خورده هستند که باید آنها را آگاه کرد، لذا در جبهه ها نمی رفتند که آدم بکشند و بارها می شد که راه فرار را برایشان باز می‌گذاشتند.

وی ادامه داد:  اگر نبودند این فرماندهان جبهه‌های مقاومت شاید بسیاری از اتفاقات تلخ که در عراق و سوریه افتاد صدها مرتبه بدتر از آن امروز در ایران عزیزمان می‌افتاد.

گفتنی است؛ در بخش پایانی این برنامه  فرزند فرمانده دلاور و جانباز سرافراز دفاع مقدس "حاج محمد کیانی"  از مردم استان و شهرستان فارسان به خاطر حضور در مراسم های مختلف تشییع و خاکسپاری و گرامیداشت پدرش تقدیر کرد و در ادامه داماد سردار شهید زاهدی، خاطراتی از زهد و تقوای سرلشگر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی را برای مردم بیان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار