مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی اعلام کرد

ثبت ۵۱ هزار درخواست مجوز الکترونیکی در استان مرکزی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی از آغاز اجرای طرح تاکنون در این استان ثبت شده‌ است.
کد خبر: ۹۵۹۳۸۰۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ستان مرکزی؛ سعید ملااسماعیلی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با اشاره به صدور ۲۴ هزار مجوز الکترونیکی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز در استان مرکزی گفت: بیشترین تعداد درخواست صدور مجوز ثبت شده در استان با هشت هزار و ۱۰۰ مورد مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: چهار هزار و ۶۰۰ مجوز به صورت ثبت محور و بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق درگاه ملی مجوزها و برخط صادر شده‌ است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی تصریح کرد: سایرمجوزهای ثبت شده در مرحله انصراف بعد از صدور، انصراف قبل از صدور، تعلیق مجوز، در انتظار استعلام از دستگاه‌ها، در انتظار تایید مدارک متقاضی، تکمیل مدارک توسط متقاضی و عدم صدور قرار دارند.

ملااسماعیلی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام مرکز پایش و بهبود محیط کسب و کار، شاخص پاسخگویی به موقع دستگاه‌های اجرایی صادرکننده مجوز در استان مرکزی، در مقابل درخواست‌های صدور مجوز، ۹۲ و ۶ دهم درصد و در میان استان‌های با وضعیت خوب (سبز) قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات