خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین محسن بخشی برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه کرخه را تشریح و از اجرای بیش از ۸۰ برنامه شاخص در سطح ستاد، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد
کد خبر: ۹۵۹۴۶۸۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴

حجت الاسلام و المسلمین محسن بخشی در گفت‌وگو با  خبرگزاری بسیج کرخه، با گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به برنامه های این مناسبت در شهرستان کرخه اشاره کرد و گفت: این مناسبت هر سال همزمان با ایام سالروز شهادت شهید مجاهد آیت الله مطهری برگزار می شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرخه از برگزاری آیین تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و افزود: به منظور بزرگداشت شهید مطهری از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی تجلیل خواهد شد. 

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرخه به روز شمار هفته عقیدتی سیاسی سپاه پرداخت و عنوان کرد: روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه گفتمان مطهری، یکشنبه نهم اردیبهشت ماه تعلیم و تربیت و حقوق زنان، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه؛ برگزاری کرسی‌‌های آزاداندیشی، جلسات تبیینی، تحلیل و گفت‌وگو پیدامون کرامت زن و حجاب و تجلیل از اساتید زن، تبیین مکتب مطهر و مشق مطهر از جمله برنامه‌های این ایام است.

 

وی اضافه کرد: تجلیل از پژوهشگران ، همایش مطهر، دیدار با امام جمعه، فرهنگیان و تجلیل از هادیان و اساتید بسیجی، تقدیر از معلمین و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار