خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار باقر رحمانی گفت: معلمان نقش کلیدی در تربیت و آگاه‌سازی دانش آموزان دارند چراکه آنها انسان سازان نسل بعدی محسوب می شود
کد خبر: ۹۵۹۵۴۴۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

معلمان نقش کلیدی در تربیت و آگاه‌سازی دانش آموزان دارند/تعلیم و تربیت مورد احترام خاص اهلبیت(ع) است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم گفت: 12 اردیبهشت ماه سالروز بزرگداشت فداکارترین معلم، شهید مطهری یکی از روزهای حماسه آفرین و جریان ساز در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود که همزمان با شهادت این علامه در سپاه و بسیج بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نیز نامگذاری شده شده است.

وی اظهار داشت: اینجانب ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم این مناسبت را تبریک عرض می کنم.

رحمانی خاطرنشان کرد: موضوع تعلیم و تربیت در آیات و روایات و احادیث مورد احترام خاص انبیا و ائمه اطهار می باشد. از این رو معلم را می توان کسی دانست که خود می سوزد تا شمع دانش را در دیگران روشن کند ، معلمی یک هنر است و این هنر می تواند به اشکال مختلف در جامعه ظهور و بروز کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا تصریح کرد: معلمان نقش کلیدی در تربیت و آگاه‌سازی دانش آموزان دارند چراکه آنها انسان سازان نسل بعدی محسوب می شود و حضرت امام خمینی رحمة الله تعالی نقش آنها را چیزی شبیه انبیا در میان مردم معرفی کرده است.

وی اظهار داشت: بهترین کار برای آینده روشن دانش آموزان این است که اندیشیدن را به دانش آموزان یاد بدهیم نه اندیشه ها را و این مهم را معلمان در نقش خود به خوبی از عهده آن بر آمدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار