خبرهای داغ:

استعدادهای بانوان بعد از پیروزی انقلاب شکوفا شد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: استعدادهای بانوان در زمینه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب در زمینه‌های مختلف شکوفا شد و به فعلیت رسید.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۹۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز 12 اردیبهشت ضمن همراهی مسئول امور بانوان سازمان بسیج دانش آموزی سپاه شهدای استان در دبیرستان دختران فاطمیه حضور یافت و از معلمان تجلیل کرد.

وی ضمن تبریک روز معلم از زحمات این قشر با اهدای شاخه گل و هدایا تجلیل کرد و گفت: نقش انسان‌ساز و تربیتی معلمان به هیچ عنوان قابل انکار نیست، چراکه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، زنان ایرانی با الگوگیری از حضرت زهرا(س) توانسته‌اند به جایگاه رفیعی در بخش‌های علمی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی دست پیدا کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه هیچ قله‌ای فتح‌شدنی نیست، مگر به دست توانای معلم؛ بی‌شک نقش و جایگاه معلم در جامعه، بی‌بدیل و بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: معلمان باید درباره تفکر، تربیت و پرورش ذهن و افکار نسل جدید احساس مسئولیت کنند.

ملائکه اسلام پرست مدیر امور بانوان بسیج دانش آموزی سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این دیدار، گفت: دانش‌آموزان امانتی از سوی والدین هستند پس باید در نگهداری از این امانت به معنای واقعی کلمه ساعی باشیم و برای پرورش درست آنها با همه توان به صورت جهادی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت معلمان در قبال فکر و ذهن دانش‌آموزان مهم است، افزود: تاثیری که معلمان روی کودکان و نوجوانان دارند به مراتب بیشتر از خانواده‌ها است و دشمن در تلاش است هویت دختران را تغییر دهد و سبک زندگی آنها را دستخوش تغییر و تحول کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار