خبرهای داغ:

شهید مطهری باید الگوی برای جوانان باشد

حجت الاسلام ساسان نژاد در خطبه های نماز جمعه بهبهان شهید مطهری را الگو و معلمی کامل برای تربیت جوانان و نسل های آینده دانسته است .
کد خبر: ۹۵۹۶۴۲۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج بهبهان: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان در سخنرانی خود به مناسبت گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم در نماز جمعه ؛ شهید مطهری را یکی از بهترین اندیشمندان زمان خود دانست و گفت آثار به جا مانده از این شهید بهترین تبیین گر مسائل مختلف علمی ، سیاسی و دینی برای تدریس در دانشگاه ها، مدارس و مراکز علمی و آموزشی میباشد .

حجت الاسلام ساسان نژاد در ادامه به تشریح برنامه های اجرا شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی پرداخته و افزود نشست های آزاد اندیشی در دانشگاه ها ، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ، همایش گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی، تجلیل از فرهنگیان و کارگران ، نشست های بصیرتی، دیدار با امام جمعه، معرفی آثار شهید مطهری در مساجد ودانشگاه ها و... برخی از فعالیت های صورت گرفته در این هفته میباشد .

در پایان وی شهید مطهری را بهترین الگو برای جوانان دانست وگفت امروز  آثار این شهید عزیز بخوبی در مجموعه سپاه و بسیج تبیین و از آن ها برای تربیت نسل جوان انقلابی استفاده خواهد شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار