سرپرست سازمان بسیج رسانه استان کرمان؛

خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود

مجتبی سلطانی گفت:یادواره شهید عبدالمهدی مغفوری مسئول اسبق روابط عمومی لشکر ٤١ ثارالله کرمان و شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور در خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۹۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، مجتبی سلطانی سرپرست سازمان بسیج رسانه استان کرمان در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: یادواره شهید عبدالمهدی مغفوری مسئول اسبق روابط عمومی لشکر ٤١ ثارالله کرمان و شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور در خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: این یادواره با عنوان گرامیداشت شهید مغفوری و ١٥ نفر از شهدای حوزه رسانه استان کرمان برگزار خواهد شد.
سلطانی با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهید عارف تصریح کرد: مزار این شهید بزرگوار سالیان سال است که سنگ صبور کرمانی هاست و مردم این شهر خصوصا جوانان علاقه بسیار زیادی به این شهید والا مقام دارند
سرپرست سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: پویش کتابخوانی «به رنگ خدا» با همکاری اداره کل کتابخانه‌ها ه با موضوع کتاب «به رنگ خدا» که روایت همسر شهید مغفوری است در سطح ملی راه اندازی شده و تداوم دارد و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ اردیبهشت ماه امسال اعلام شده است.
مجتبی سلطانی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه و پویش می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی سماک samakpl.ir ارسال نمایند.
وی همچنین از رونمایی از سردیس شهید مغفوری همزمان با برگزاری این یادواره خبر داد و اظهار داشت: این سردیس با نظر خانواده ایشان در یکی از نقاط شهر کرمان نصب خواهد شد.
شایان ذکر است شهید عبدالمهدی مغفوری مسئول اسبق روابط عمومی لشکر ٤١ ثارالله کرمان از شهدای برجسته استان کرمان است که آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید کرمان وی را اینگونه توصیف کرده بود: شهید مغفوری یک آیت الله بدون عمامه بود"؛ همچنین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده اسبق لشکر ٤١ ثارالله و فرمانده سابق نیروی قدس سپاه نیز با تمجید از خصوصیات اخلاقی و مومنانه شهید مغفوری درباره وی گفته بود: «مزارش، امامزاده شهرمان شده است» . این شهید بزرگوار به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور انتخاب شده است. ایلاقی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار