خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس:

امروز مسئله حجاب به یک امر سیاسی و تمدنی تبدیل شده است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز مسئله حجاب از یک امر دینی و اخلاقی به یک امر سیاسی و تمدنی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۸۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در جلسه سفیران مهر شهرستان تویسرکان با بیان اینکه امروز مسئله حجاب از یک امر دینی و اخلاقی به یک امر سیاسی و تمدنی تبدیل شده است، اظهار کرد: موضوع حجاب امری است که از جنبه‌های مختلف و متعدد قابل ارزیابی است.

وی با بیان اینکه اسلام حجاب را واجب کرده نه تنها برای زن چون حجاب امری عمومی است، افزود: خداوند حقیقت انسان را در روحی که بر انسان دمیده قرار داده است، اما غرب درجه انسان را از حقیقت او تقلیل داده و آن حقیقت را از روح انسانی به جسم و مبنای حقوق انسان را شاکله عینی انسان قرار داده است و این یعنی تنزل انسان که نوعی خیانت به بشریت است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان حجاب را یک موضوع دینی، فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: حجاب برای ما یک مسئله فرهنگی است که پایه دینی دارد و باید به جنبه اجتماعی آن هم نگاه ویژه داشت.

وی ادامه داد: امروز علاوه این موارد حجاب به موضوع سیاسی و تمدنی توسط غرب تبدیل شده است چراکه دشمن با جنگ ترکیبی  وارد موضوع حجاب شده تا برای نسل جدید ما جا بیندازد که موضوع حجاب یک خواسته عمومی نیست بلکه یک خواسته حداقلی است.

فریادرس اضافه کرد: آمار بیانگر چیز دیگری است و آن اینکه ۸۴ درصد مردم به حجاب اعتقاد دارند و فقط بین ۵ تا ۱۰ درصد به حجاب اعتقاد ندارند یعنی یک قشر حداقلی و مابقی هم بین این دو گروه قرار دارند؛ اما آنچه مهم است درصد بالای اعتماد به حجاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار