خبرهای داغ:

همایش گرامیداشت روز روابط عمومی در ناحیه کرخه برگزار شد

مراسمی با حضور سرگرد پاسدار سید عیسی فواضلی جانشین سپاه ناحیه کرخه، حجت الاسلام بخشی مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه کرخه، مراسم گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه کرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۶۲۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، در این همایش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کرخه گفت: روابط عمومی در حقیقت حکم طراح ویترین یک سازمان یا مجموعه را داشته و این بسیار وظیفه خطیر و مهمی است. در نتیجه مجموعه اقداماتی که در روابط عمومی انجام می‌شود علاوه بر هنرمندانه بودن باید با حساسیت و ظرافت خاصی این پتانسیل را داشته باشد که بهترین و موثرترین اقدامات سازمان را به جامعه هدف خود منتقل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بخشی شاخص دیگر در مدیریت روابط عمومی را توجه و شناخت اهداف سازمان عنوان کرد و افزود: مجموعه اعضای روابط عمومی باید در نظر داشته باشند که دقیقا در چه محیطی فعالیت می کنند. محیط هر سازمان و یا هر شرکت با یکدیگر متفاوت اند. در نتیجه در حوزه روابط عمومی باید شناخت و اطلاعات دقیقی وجود داشته باشد از محیط پیرامونی و تغیراتی که در آن حاصل می‌شود.

بخشی در ادامه اضافه کرد: این نهاد تلاش بسیار خوبی در حوزه تبلیغات و ترویج فرهنگ و مفاهیم دینی و معنوی به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی جامعه از خود نشان داده است.

وی در پایان اظهار داشت: خبرگزاری بسیج به عنوان منبع رسمی خبری و تنها پایگاه اطلاع رسانی سپاه و بسیج در حوزه فعالیت‌ها و انعکاس اخبار هر شهرستان است.

در پایان این همایش از روابط عمومی ناحیه، روابط عمومی حوزه، روابط عمومی پایگاه و خبرنگار افتخاری بسیج تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار