فرمانده سپاه روح‌الله تاکید کرد

روابط عمومی در سپاه، منادی و مدافع جهاد تبیین

فرمانده سپاه روح‌الله با یادآوری این موضوع که در پس نگاه روابط عمومی در سپاه یک نگاه ارزشی حاکم است، گفت: مجموعه روابط عمومی سپاه از پس اطلاع رسانی، امیدآفرینی و ترویج روحیه جهادی و جهادی کار کردن در مقابل روحیه یأس و تنبلی و روزمرگی را مد نظر دارد و این فرهنگی که تبلیغ می‌کند راهکاری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۳۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵

سردار سرنیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به تشریح مسئولیت‌ها و مأموریت‌های روابط عمومی‌ها پرداخت و گفت: هنر روابط عمومی، انعکاس دستاوردهای، سازمان، اداره و مجموعه‌ای است که به آن وابسته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه روابط عمومی سپاه روح‌الله به بیان تفاوت مسئولیت روابط عمومی در مجموعه سپاه با سایر ارگان‌ها پرداخت و افزود: روابط عمومی‌ در سپاه با سایر روابط عمومی‌ها تفاوت دارد؛ اولین آن در بحث ساختار و سازمان است که به دلایل خاص ذیل مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه ساماندهی شده در حالیکه در تمامی ادارات روابط عمومی‌ها در ذیل دفتر مدیریت قرار دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: اکثر روابط عمومی‌ها در ادارات به دنبال تعامل با سایر دستگاه‌ها و نهادها هستند و از سوی دیگر به کار تبلیغ و اطلاع‌رسانی درخصوص عملکرد آن دستگاه یا اداره می‌پردازند اما روابط عمومی سپاه این گونه نیست چراکه سپاه بنا ندارد افراد را مطرح کند.

سردار کریمی ادامه داد: از دلایلی که روابط عمومی در مجموعه سپاه ذیل حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قرار گرفته این است که محتوای تولیدی از نظر شرعی و کیفی رعایت شود و مهم‌تر اینکه دچار انحراف نشود؛ در واقع روابط عمومی در سپاه صرفا بیان کننده فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی مجموعه نیست بلکه به کار تبیین نیز باید بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه فرامین هشت گانه مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود می‌داند، یادآور شد: همه وجود سپاه در جهت انقلاب است. ضمن دفاع جانانه از تمام شرایط و ارکان انقلاب بایستی پیش برندگی و پیش روندگی نیز داشته باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه پاسداری یک معنای وسیعی دارد و ادای حق پاسداری در گرو خدمت صادقانه و عاشقانه برای اسلام و در راه اسلام است، تصریح کرد: اقدامات و فعالیت‌ها در سپاه صِرف یک کار اداری نیست بلکه جهادی است و روابط عمومی سپاه تلاش دارد این مهم را تبیین کند که بخشی هم، شامل عملکرد سپاه می‌شود که باز اثرش را در پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب نشان می‌دهد و ارزشی که فعالیت‌های این نهاد انقلابی در جامعه اسلامی دارد.

سردار کریمی با یادآوری این موضوع که در پس نگاه روابط عمومی در سپاه یک نگاه ارزشی حاکم است، گفت: اگرچه در ظاهر کار تبلیغی انجام می‌دهد ولی کار فرهنگی مد نظرش هست و جهاد تبیینی که انجام می‌دهد در پیش‌برندگی انقلاب اثر دارد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی تقویت جبهه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام اسلامی الزامی است، خاطرنشان کرد: مجموعه روابط عمومی سپاه از پس اطلاع رسانی، امیدآفرینی و ترویج روحیه جهادی و جهادی کار کردن در مقابل روحیه یأس و تنبلی و روزمرگی را مد نظر دارد و این فرهنگی که تبلیغ می‌کند راهکاری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار