جشن میلاد حضرت معصومه(س) در شاهین‌دژ برگزار شد

جشن میلاد حضرت معصومه(س) و گرامیداشت دهه کرامت همچنین روز دختر در شاهین‌دژ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۳۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت الاسلام غلامحیدر جهانبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهین‌دژ، امروز 26 اردیبهشت در مراسم گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر که در محل مجتمع فرهنگی هنری حافظ برگزار شد، به بیان صفات و ویژگی‌های ‏حضرت معصومه (س) پرداخت.

وی در این مراسم گفت: زنان و دختران دارای روحیه انعطاف‌پذیر و لطیفی هستند، به طوری که در بسیاری ‏از موارد مقام معظم رهبری در سخنان‌شان فرمودند اگر حضور زنان نبود، انقلاب اینگونه به ثمر نمی‌نشست و تاثیرگذار نمی‌شد.

این مسئول افزود: وجود الگویی نظیر حضرت معصومه (س) برای دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، بسیار حائز اهمیت است و به ویژه برای دختران عزیزمان ایشان اسوه و نمونه‌ای هستند که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا شما بانوان، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری آینده جامعه ایرانی و اسلامی دارند.

حجت الاسلام جهانبان با اشاره به اینکه بررسی زندگی و تاریخ زندگی حضرت معصومه(س) و الگوبرداری از آن می‌تواند برای جامعه و دختران ما راهگشا و کارگشا باشد، تصریح کرد: جایگاه و منزلتی که حضرت معصومه (س) در میان امامزادگان دارند؛ با اینکه زن هستند؛ ممتاز بوده و این منزلت و عظمت ایشان کم‌نظیر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار