حضور تیم رسانه‌ای کرمان در اختتامیه جام رسانه‌ای امید

صبح امروز مراسم اختتامیه‌ جام رسانه‌ای امید با حضور رسانه‌های داخلی و بین‌المللی در محل دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در تهران آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۰۰۰۰۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرکزاری بسیج از کرمان، صبح امروز مراسم اختتامیه‌ جام رسانه‌ای امید با حضور رسانه‌های داخلی و بین‌المللی در محل دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در تهران آغاز شد.


این رویداد ۳۶ ساعته در قالب‌های تیتر، یادداشت، سرمقاله، عکس، کلیپ موبایلی، پادکست، ایده‌پردازی، پوستر و اینفوگرافیک و گزارش مکتوب برگزار می‌شود.

به گفته مرتضی کاراموزیان رئیس بسیج رسانه کشور بزرگترین لیگ رسانه‌ای کشور است که رسانه‌ها به تولید و انتشار محتوا در محورهای جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امید می‌پردازند.

کاراموزیان از حضور ۶۰۰ شرکت کننده از ۳۰ استان و ۱۰۰ شرکت کننده از تهران و رسانه‌های خارجی خبر داد.


تیم‌های شرکت کننده در قالب گروه‌های تولید محتوا از استان‌های مختلف در این جام شرکت کرده‌اند؛ تیم رسانه‌ای کرمان نیز متشکل از خبرنگاران و متخصصان تولید محتوای چندرسانه‌ای و اینفلوئنسرها در این رویداد شرکت کرده است.

در این رویداد مدیران و مسئولان به ارائه دستاوردهای ایران اسلامی در زمینه‌های نظامی، اقتصادی و تولید می‌‌پردازند؛ نمایندگان استان کرمان در بخش تولید از مجموعه گهر زمین، گل گهر و شهرک سدید از ارائه‌دهندگان دستاوردها بودند‌.

جام رسانه‌ای امید به همت بسیج رسانه از سال گذشته به صورت استانی برگزار شده بود که منتخبین استان‌ها به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار