فرزندآوری امید به زندگی را افزایش می دهد

هادیان سیاسی بسیج در سرخه گفت: نشاط والدین، امید به زندگی، احساس علاقه مندی دوطرفه، رشد شخصیت، تنوع در خانواده، احساس ارزشمندی و پایداری خانواده از پیامدهای فرزندآوری است.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۴۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه جوانی جمعیت و تحکیم خانواده با فرزند آوری به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه و کارگروه اجتماعی با حضور بسیجیان برگزار شد.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما بیان اینکه جوانی جمعیت یکی از مهمترین اهدافی است که امروزه جامعه آن را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: پایگاه های بسیج در راستای تحقق این مهم، این موضوع را در سطح شهر و محله های خود به شیوه های مختلف پیگیری می کنند.

فاطمه پیوندی از هادیان سیاسی بسیج در جمع خواهران با تببین اهمیت جوانی جمعیت و پیامدهای منفی کاهش جمعیت گفت: کاهش جمعیت یکی از تهدیدهای مهم برای کشور در همه ی زمینه ها به خصوص فرهنگی، سیاسی، دفاعی و غیره به شمار می رود.

او در ادامه با اشاره به مزایای فرزند آوری برای سلامت خانواده بیان داشت: فرزندآوری برای خانواده فایده های زیادی دارد از جمله نشاط والدین، امید به زندگی، احساس علاقه مندی دوطرفه، رشد شخصیت، تنوع در خانواده، احساس ارزشمندی و پایداری خانواده را به دنبال دارد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاه «جان من» برپا و خواهران بسیجی از آن دیدن کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار