نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی

آیت‌الله رئیسی مصداق و نمونه بارز خدمت به مردم بود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی آیت الله رییسی را مصداق و نمونه بارز خدمت به مردم دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران یک خدمتگزار مردمی، آگاه، زمان‌شناس و سخت‌کوش را از دست داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۳۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت آیت‌الله سید محمد ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی منطقه ورزقان، گفت: جمهوری اسلامی ایران یک خدمتگزار مردمی، آگاه، زمان‌شناس و سخت‌کوش را از دست داده، اما خودِ شهادت عزت، شرافت، کرامت و بالاترین مقام است.

وی افزود: خداوند این عزیز سفر کرده و مهاجر الی‌الله را دوست داشت، گرچه کشور از حضور، خدمات، فداکاری‌ها و زحمات طاقت‌فرسای این شخصیت بزرگ محروم شد، اما در پیشگاه خداوند عزیز است و به مقام علیای خدا و به جمع شهدا پیوست.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اکنون وظیفه همه در مقابل این شهدا و رئیس جمهور شهید قدرشناسی و ادامه راه آنها است، ملت ایران قدرشناسی و سپاسگزاری خود را همیشه ثابت کرده و باید خدمتگزارانی مانند شهید رجایی، شهید باهنر، شهید بهشتی، شهید صیاد شیرازی، شهید سلیمانی، شهید زاهدی و شهید رئیسی و شهدای همرزم و همسنگر ایشان را الگو قرار دهند.

آیت‌الله دری نجفی آبادی خاطرنشان کرد: در این سانحه هوایی در کنار رئیس جمهور شهید، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز که نماینده خبرگان رهبری در این دوره نیز انتخاب شده بودند، دکتر امیرعبدالهیان وزیر سخت کوش، مجاهد و فداکار بویژه در حوادث غزه و فلسطین سخت کوشی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار