مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

خدمات ماندگار آیت الله رئیسی در حوزه آموزش و پرورش در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود

رضا رضایی با بیان اینکه  آموزش و پرورش در دولت سیزدهم اولویت اول کشور است گفت: خدمات ماندگار آیت الله رئیسی در حوزه آموزش و پرورش در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۰۰۷۱۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه اجتماع بزرگ مردمی در رثای شهادت رئیس جمهور، خادم الرضا در گلزار شهدای کرمان با تسلیت شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید الشهدای خدمت و هیئت همراه خاطر نشان کرد: خدمات ماندگار سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بر تارک تاریخ این مرزوبوم ماندگار و صداقت و خلوص نیت آن شهید بزرگوار چراغ راهی برای خادمان مردم خواهد بود.

وی افزود: سال‌ها مجاهدت و صداقت در راه پیشرفت و عزت جمهوری اسلامی در مسئولیت‌های متعدد قضائی و اجرایی و خدمت در آستان قدس رضوی مزدی جز شهادت ندارد و این مدال افتخار به فرمایش شهید مقاومت حاج قاسم بر سینه کسی نصب می‌شود که قبل از شهادت مانند شهید زندگی کند.

رضایی اظهار کرد: بی شک خدمات و تلاش‌های شبانه روزی و مخلصانه این مرد بزرگ در یاد و خاطرات ملت ایران حک خواهد شد و تاریخ شاهد فعالیت‌های بی وقفه و روحیه جهادی و مردمی این شهید سعید تمام قامت خواهد ایستاد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ایران اسلامی در طول سال‌های پس از انقلاب عزیزان و بزرگان بسیاری را در مسیر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های الهی خود از دست داد ولی به فرموده مقام معظم رهبری سکاندار و دیده بان انقلاب اسلامی خللی در ادامه راه نخواهد دید و به مسیر پیشرفت و عزت و آرمان انقلابی خود ادامه خواهد داد.

رضا رضایی از تکمیل پروژه نیمه تمام آموزشی، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رشد بودجه آموزش و پرورش و اجرای طرح رتبه بندی معلمان به عنوان خدمات ماندگار آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حوزه نظام تعلیم و تربیت کشور نام برد و افزود: خدمات ماندگار آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد بود.

بر پایه این گزارش: اجتماع بزرگ مردمی در رثای شهادت رئیس جمهور، خادم الرضا با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار