خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آق قلا:

شهید رئیسی به معنای واقعی خادم مردم بود/باید با جهاد تبیین عملکرد دولت شهید رئیسی بیان کنیم

حجت الاسلام یعقوبی گفت: شهید رئیسی، علیرغم تمامی توطئه‌های دشمنان، اقوام مختلف را در کنار هم جمع و وحدت و اتحاد مثال زدنی را در جامعه بوجود آوردند.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۶۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱

شهید رئیسی به معنای واقعی خادم مردم بود/باید با جهاد تبیین عملکرد دولت شهید رئیسی بیان کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام یعقوبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آق قلا در نشست بصیرتی به مناسبت شهادت شهدای خدمت در جمع خواهران بسیجی این شهرستان گفت: پیامبر اسلام (ص) در حدیثی رئیس هر قوم را، آن فردی معرفی می‌کند که به آنها خدمت می‌کند و آیت الله رئیسی به معنای واقعی کلمه به این حدیث پیامبر به عنوان رئیس جمهور عمل کرده است.

 یعقوبی در ادامه افزود: آیت الله رئیسی در دوران خدمتش به عنوان رئیس جمهور از مرخصی، تعطیلات، پنجشنبه ها و جمعه ها برای کارهای شخصی استفاده نکرد و به فکر من و شما بوده و برای حل مشکلات مردم به سفرهای استانی می‌رفتند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان تصمیم گرفته بودند تا این رئيس جمهور مردمی را زمین بزنند خاطر نشان کرد: عزت به دست خداست و آیت‌الله رئیسی با شهادتش، عزت پیدا کرد و باعث وحدت، همدلی و انسجام در جامعه شده است.

وی با بیان این مطلب که آیت‌الله رئیسی خادم ملت بوده ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند، من از تمام دولت ها تعریف می‌کنم اما از این دولت هم تعریف و هم تمجید می‌کنم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آق قلا با اشاره به توطئه‌های دشمنان مبنی بر ایجاد اختلاف در بین اقوام و مذاهب اذعان داشت: شهید رئیسی، علیرغم تمامی توطئه‌های دشمنان، اقوام مختلف را در کنار هم جمع و وحدت و اتحاد مثال زدنی را در جامعه بوجود آوردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سلیمانی ها در جامعه رشد کردند و مکتب سلیمانی به وجود آمد،امروز نیز با شهادت آیت‌الله رئیسی، هیچ خللی در روند کشور بوجود نمی آید بلکه رئیسی ها در کشور متولد می‌شوند و راه این شهید بزرگوار را ادامه می‌دهند.

یعقوبی افزود: شهید رئیسی شب و روز تلاش می‌کرد تا درد مردم تسکین یابد و مشکلات آنان حل گردد و ما باید خدمات و زحمات شهید رئیسی را که به تعبير مقام معظم رهبری فردی خستگی ناپذیر بودند، پاس بداریم و پاس داشتن از خدمات ایشان این است که هم در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده حضوری حداکثری داشته باشیم و هم اینکه کسی را انتخاب کنیم که راه این شهید بزرگوار را ادامه بدهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آق قلا در پایان گفت: دشمن نمی‌خواهد ما واقعیت ها و خدمات ارائه شده در نظام اسلامی را ببینیم لذا وظیفه ما این است که هم عملکرد دولت شهید رئیسی را در جامعه تبیین و هم ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات هشت تیر و انتخاب اصلح را تبیین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار