سفرهای استانی رئیس جمهور سراسر خیر و برکت بود

خشایار صنعتی گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور سراسر خیر و برکت بود و بسیاری از مشکلات در این سفرها برطرف می‌شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۱۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، خشایار صنعتی، فرماندار بوکان امروز سوم خرداد در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهید خدمت رئیس جمهور و سایر شهدای خدمت که در مقابل مسجد فاطمه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد، گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور به معنای واقعی کلمه مفید بوده و خیر و برکت زیادی را به همراه داشت.

وی سفرهای استانی و شهرستانی رئیس جمهور و مسئولان تراز اول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکی از ابتکارات ارزشمندی عنوان کرد که در سال‌های اخیر مرسوم شد و آیت‌الله رئیسی نیز با جدیت این موضوع را دنبال می‌کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار بگیرد.

 فرماندار بوکان ضمن تاکید بر اینکه برای استمرار راه شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور و همراهان ایشان تلاش خواهیم کرد، بیان داشت: از نخستین روزهایی که ایشان سکان هدایت قوه مجریه را بر عهده گرفتند کارهای متنوعی در این شهرستان آغاز شده است که برای اتمام و تکمیل آن به صورت جدی اقدام می‌کنیم.

 صنعتی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خشنودی از حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در مراسم‌های یابود و بزرگداشت رئیس جمهور، گفت: این حضور میلیونی در پایتخت و صدها هزارنفری در شهرستان‌های مختلف نشان می‌دهد که مردم خود قدر خادمان خود را می‌دانند و متوجه زحمات آنها هستند.

فرماندار بوکان سقوط بالگرد رئیس جمهور را ضایعه‌ای تاسف‌بار برای ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه قشر مستضعف جامعه دانست و ادامه داد: چنانچه تلاش کنیم راه این بزرگ‌مرد را ادامه دهیم به طور قطع غم از دست دادن ایشان التیام خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار