آیین وداع با رئیس جمهور به برگ زرینی در تاریخ انقلاب تبدیل شد

امام جمعه پلدشت گفت: آیین وداع با رئیس جمهور به قدری باشکوه بود که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۱۲۵۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی، امام جمعه پلدشت امروز سوم خرداد در آیین بزرگداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت که در سانحه سقوط بالگرد به فیض شهادت نائل آمدند، گفت: آیین وداع با رئیس جمهور در مشهد، تهران و بیرجند به قدری باشکوه برگزار شد که به جرات می‌توان از آن به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب یاد کرد.

وی ضمن قدردانی از اقشار مختلف مردم در پلدشت برای حضور منسجم در آیین بزرگداشت شهید جمهور، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رویدادهای مختلفی که در کشورمان به وقوع می‌پیوندد از جمله انتخابات، راهپیمایی‌ها و مواردی از این دست را با دقت رصد می‌کنند.

امام جمعه پلدشت اضافه کرد: بنابراین از این فرصت‌ها باید نهایت استفاده را بکنیم تا ثابت شود بین ملت و حکومت به معنای واقعی وفاق و همدلی وجود دارد به طوری که نظام اسلامی در جریان مشکلات آحاد مردم بوده و برای حل دغدغه‌ها تلاش می‌کند از سوی دیگر مردم نیز قدردان زحمات و خدمات هستند.

 وی با بیان اینکه بعد از به شهادت رسیدن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیدن آیت‌الله رئیسی خادم‌امام رضا(ع) مردم را داغدار کرد، ادامه داد: برای اینکه خلاء این انسان‌های بزرگوار در کشورمان کمتر احساس شود لازم است نسل جدید را افرادی پرتلاش، انقلابی، متعهد و سختکوش پرورش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار