شهید رییسی در طول خدمتش دیپلماسی قدرتمندی ایجاد کرد

امام جمعه موقت کاشمر گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مدت ۳۳ماه خدمت که ریاست جمهوری  را عهده‌دار بود دیپلماسی قدرتمندی ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۴۳۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، حجت الاسلام علی محمدی در جمع نمازگزاران جمعه کاشمر که در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد اظهار کرد:هرگاه انسان شیدای خدمت به خلق خدا شد و عشق به خدمت خلق داشت، تعطیلی و جمعه نمی‌شناسد و دنبال خدمت به خلق خدا می رود. اگر می‌خواهید محبوب الهی شوید به دیگران احسان کنید.

 وی افزود: ریاست جمهور چه کرد که سیدالشهدا خدمت شد؟ چه کرد که مردم این بدرقه باشکوه را انجام دادند؟ شهید رئیسی زمانی که دولت را تحویل گرفت کشور در شرایط سختی قرار داشت، حقوق کارکنان با مشکل مواجه بود و انبارهای کالای اساسی و خزانه به قول خودشان تمام شده بود اما با کار، تلاش و خدمت مشکلات را به صفر رساند.

امام جمعه موقت کاشمر بیان کرد: در این سه سال با یک دیپلماسی قدرتمند، روابط خوبی با کشورهای همسایه برقرار کرد. چه کسی تصور می کرد کشورهایی مثل هند، روسیه و  ترکیه عزای عمومی اعلام کنند، این یک عزت و بزرگواری است.

وی مطرح کرد: او خادم الرضا بود و سه سال در آستان قدس رضوی خدمت می کرد موقعی که رهبری حکم قوه قضاییه را دادند گریه کرد و گفت اگر حکم ولایت نبود آن را نمی‌پذیرفتم.

امام جمعه موقت کاشمر خاطرنشان کرد: در پیام رهبر انقلاب نسبت به شهید رئیسی ۲۲ عنوان نهفته است که حکایت از عظمت و بزرگی این مرد الهی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار