مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در ارومیه برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، شهید جمهور و شهدای خدمت با حضور پرشور مردم و مسئولان استانی و لشکری در خیابان شهید سلیمانی ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۱۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، شهید جمهور و شهدای خدمت با حضور پرشور مردم و مسئولان استانی و لشکری در خیابان شهید سلیمانی ارومیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های والای رئیس جمهور اظهار کرد: سید شهیدان خدمت با روحیه خستگی‌ناپذیری که داشت جهادی و شبانه‌روز برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد و همواره به سایر مسئولان نیز توصیه می‌کرد که برای خدمت به مردم باید شب و روز پا در رکاب باشند.

وی افزود: همین سفرهای استانی خادم الرضا(ع) نشانه‌ای از پرکار بودن وی بود که سعی می‌کرد هر هفته به یکی از شهرها و استان‌ها سفر کرده و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفته و برای حل آنها چاره‌ای بیاندیشد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این خادم مردم ولایت‌مداری بود به‌گونه‌ای که ذوب در ولایت بوده و در همه کارها نظر ولایت فقیه را ارجح می‌دانست.

وی تصریح کرد: مسئولان باید این روحیه جهادی و خدمت به مردم در دولت سیزدهم را سرمشق قرار داده و ادامه‌دهنده راه رئیسی عزیز و سایر شهدای خدمت باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار