مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه‌ مقاومت بسیج ساوه

شهید رئیسی گفتمان خدمت را نهادینه کرد

حجت‌الاسلام مهدی محمدی گفت: شهید جمهور برای خدمت و خدمتگزاری پای در عرصه گذاشت و شأنی جز خدمتگزاری برای خود قائل نبود و این رویه را نیز به مسئولان توصیه می‌کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۳۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

شهید رئیسی گفتمان خدمت را نهادینه کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در ساوه گفت: ساده‌زیستی رئیس جمهور باعث شد بین مردم جایگاهی ویژه داشته باشد و محبوب مردم شود و تا آخرین لحظه هم در میان مردم بود و در راه خدمت جان باخت.
وی افزود: بدون اغراق شهید رئیسی همان دوره‌ی شهید رجایی را تداعی کرد و راه رجایی را رفت و به فرموده رهبر معظم انقلاب رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت و حتی در روزهای تعطیل در سفرهای استانی بود.
حجت‌الاسلام محمدی افزود: شهید آیت الله رئیسی دغدغه خدمت به مردم را داشت و شایسته شهادت بود و این مراسم تشییع هم عمق عشق و ارادت مردم به رئیس جمهور محبوبشان را نشان داد؛ آن قدر با مردم صمیمی بود که بسیاری از نامه‌های مردم را شخصاً پیگیری و برای حل آن دستور می‌داد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه‌ مقاومت بسیج ساوه با بیان اینکه شهید رئیسی در طول عمر پر خیر و برکتش همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت و خود را وقف مردم کرده بود، گفت: ایشان جانشینی شایسته و به حق برای شهید بهشتی در قوه قضائیه بود و آبروی خود را در دست گرفت و برای خدمت و خدمتگزاری پای در عرصه گذاشت و شأنی جز خدمتگزاری برای خود قائل نبود و این رویه را نیز به مسئولان توصیه می‌کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار