خبرهای داغ:
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

شهید آیت الله آل هاشم خستگی را خسته کرد/ آل هاشم در ارتش بر قلب‌ها نفوذ داشت

تبریز- رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تسلیت شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت، گفت: شهید آیت الله آل هاشم خستگی را خسته کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۹۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام فقیه در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه سپاه عاشورا، افزود: شهید آل هاشم در همه برنامه های عمومی و مردمی حضور داشتند و من دوشادوش ایشان در همه صحنه ها و عرصه ها شاهد زحمات و تلاش های ایشان بوده ام.

وی اضافه کرد: شهید آل هاشم مورد مشورت مقام معظم رهبری در امور نظامی و انتخاب فرماندهان بودند چراکه ایشان احاطه بر امور نظامی داشتند.

حجت الاسلام فقیه ادامه داد: آل هاشم در ارتش بر قلب‌ها نفوذ داشت و هم اینک نیز از کارکنان ارتش و بازنشستگان پیام های تسلیت خود را سرازیر می کنند و همه نیروهای مسلح قدردان محبت‌های ایشان هستند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با انتصاب ایشان به امامت جمعه تبریز خواستند که منش و رفتار ایشان و هدایت‌گری هایشان در ارتش محصور نباشد و در جامعه ساری و جاری شود.

حجت الاسلام فقیه گفت: آیت الله سبحانی در تقریظ کتاب «بررسی فقهی جنگ روانی»؛ نوشته شهید آل هاشم نوشتند در عصر حاضر که آتش توپخانه موثر است از مطالعه کتاب ایشان غافل نشوید و مطالعه کنید

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حضرت علی فرمودند؛ »طوری زندگی کنید که اگر از جامعه رفتید مردم گریان و اندوهگین شوند و اگر در جامعه زندگی کردید مردم در کنار شما احساس لذت کنند»، اظهارداشت: شهدای خدمت دارای این معنا و مفهوم و عضو موثر جامعه بودنذ.

شهید آیت الله آل هاشم خستگی را خسته کرد/ آل هاشم در ارتش بر قلب‌ها نفوذ داشت

آیین بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه اعظم حضرت امام خمینی(ره) سپاه عاشورا با حضور و سوگواری یگان های نظامی و انتظامی آذربایجان شرقی و پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار