سید شهیدان خدمت یاد شهید رجایی را زنده کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران گفت: سید شهیدان خدمت یاد و راه شهید رجایی را زنده کرد و برای همه مسئولان اسوه شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۷۲
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد قنبری بارونی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران امروز 5 خرداد در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور خادم امام رضا(ع) شهید جمهور و سایر شهدای خدمت که با حضور رزمندگان گردان حضرت جواد(ع) در این شهرستان برگزار شد، گفت: سید شهیدان خدمت به معنای واقعی کلمه با روش و منشی که‌ داشت توانست یاد شهید رجایی را زنده کند به همین ترتیب الگوی مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی و وزراء کشورمان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شناخت و شناساندن شهدای عصر جاری همچون شهید رئیسی، شهید رجایی و ... برای نسل جدید کشورمان آسان‌تر بوده و ملموس است، ادامه داد: جوانان و نوجوانان ما دوران این دو شهید وارسته را درک کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران با بیان اینکه چنانچه از خدمات و اقدامات همچنین روحیه تعهد و مسئولیت‌پذیری‌ شهدای بزرگ کشورمان همچون شهید رئیسی و شهید سلیمانی برای نسل جدید بیان کنیم، برای‌شان ملموس‌تر خواهد بود، ادامه داد: از این طریق می‌توان الگوهایی زنده و قابل‌درک را برای جوانان ارائه کرد.

‌‌وی ضمن اینکه سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور را ضایعه‌ای تاسف‌بار عنوان کرد، گفت: در باغ شهادت در ایران اسلامی همیشه گشوده است و انسا‌ن‌های مخلص، ایثارگر و فداکاری جان‌شان را برای میهن، نظام و انقلاب در طبق اخلاص می‌گذارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران ضمن قدردانی از آحاد مردم برای حضور باشکوه در مراسمات ویژه شهدای خدمت، خاطرنشان کرد: مردم با این حضور میلیونی ثابت کردند تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام و انقلاب هیچ‌گونی تاثیری بر ذهن و فکرشان ندارد و همچنان پای آرمان‌‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار