خبرهای داغ:
حجت الاسلام مطهری:

شهید رئیسی به معنی واقعی کلمه جهاد را معنا کرد

همدان-استاد حوزه و دانشگاه گفت: ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری شاخصه دیگر آیت الله رئیسی بود و این مجاهد فی سبیل الله به معنی واقعی کلمه جهاد را معنا کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۸۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام امیر مطهری در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) تیپ انصارالحسین(ع) همدان با تسلیت و تبریک شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: خداوند حکیم است و تقدیراتش حکیمانه است و در تاریخ انقلاب اسلامی هر کجا که نیاز به خون و شهادت باشد اتفاق می‌افتد؛ این حادثه را نیز باید به فال نیک گرفت و به برکات و دستاوردهای آن توجه داشت.

وی با بیان ویژگی‌های شخصیتی آیت الله رئیسی گفت: یکی از عوامل محبوبیت و عزت این شهید والا مقام اخلاص فوق العاده ایشان بود.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: شهید رئیسی همواره از مسئولیت فرار می‌کرد اما در عین حال در هر مسئولیتی که قرار می‌گرفت با جدیت و جهاد در آن به موفقیت می‌رسید؛ شهید رئیسی هم حرف زدنش و هم سکوت کردنش برای رضای خدا بود.

وی تدبیر و دوراندیشی را از دیگر ویژگی‌های آیت الله رئیسی دانست و اظهار کرد: در تصمیمات و برنامه‌های ایشان نتیجه آن اقدام در محبوبیت و مقبولیت خود را لحاظ نمی‌کرد و پیوسته به دنبال اصلاح امور کشور و برنامه‌های بنیادی بود.

مطهری ادامه داد: ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری شاخصه دیگر آیت الله رئیسی بود به گونه‌ای که ایشان در مقابل ولایت خاضع و مطیع و در برابر دشمنان محکم و قاطع بود و این مجاهد فی سبیل الله به معنی واقعی کلمه جهاد را معنا کرد.

وی با بیان ضرورت حفظ آرامش و پیشرفت کشور خاطرنشان کرد: اکنون زمان تاسف و تاثر نیست بلکه وقت جهاد تبیین است.

کارشناس امور مذهبی افزود: آیت الله رئیسی سطح انتظار مردم از جایگاه ریاست قوه مجریه را بالا برد بنابراین باید با تلاش و تبیین، گزینه‌ای مثل ایشان و در تراز نظام اسلامی در انتخابات پیش رو انتخاب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار