خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان:

شهید رئیسی عیار ریاست جمهوری را بالا برد

حجت الاسلام نورعلی اسدی گفت: این شهید وظیفه ما جهاد تبیین است خدمات شبانه روز این شهید را باید تبیین کنیم .شهید رئیسی محور وحدت بود و می فرمود : من خدمتگذار همه هستم حتی مخالفانم .
کد خبر: ۹۶۰۱۶۹۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

شهید رئیسی عیار ریاست جمهوری را بالا برد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام نورعلی اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان در مراسم ارتحال شهدای خدمت باحضور کارکنان این ناحیه گفت: شهید بزرگوار رئیسی به معنای واقعی کلمه رئیس جمهور بود که طبق فرمایش پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود سید القوم خادمهم ایشان بود که در لباس خدمت در ایام ولادت امام رضا (ع) به عنوان خادم الرضا (ع) در آغوش امام رضا (ع) قرار گرفت و شهادت بعنوان عیدی و هدیه از امام رضا (ع) به ایشان تعلق گرفت .

وی افزود: شهید بزرگوار یک لحظه آروم و قرار نداشت مرخصی‌ های او هم خدمت به مردم بود و خدمت به خلق نوکری مردم او را به قله شهادت رساند .کسی که برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌ شناسد سزاوار ریاست است .

اسدی اظهار داشت: شهید رئیسی عیار ریاست جمهوری را بالا برد و مردم ما از ریاست جمهور بعدی چنین توقع مجاهدت و خدمت به خلق دارند .آقای رئیسی با یک هنری و با یک مجاهدت و اخلاصی خط شهیدان رجائی و بهشتی را ترکیب کرد و در تمثال یک نفر سبک زندگی دو نفر را ادامه داد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان تصریح کرد: جسم شان غروب کرد اما روح آنها تازه طلوع کرد مثل شهید حاج قاسم سلیمانی که خون مبارکش فرا مقاومت را تقویت کرد که در حال نابودی اسرائیل است . خون شهید رئیسی محور خدمت به مردم ، محور اقتصاد ، محور تولید و محور مبارزه با فساد را تقویت خواهد کرد .

وی عنوان کرد: بعد از شهادت این شهید وظیفه ما جهاد تبیین است خدمات شبانه روز این شهید را باید تبیین کنیم .شهید رئیسی محور وحدت بود و می فرمود : من خدمتگذار همه هستم حتی مخالفانم .

اسدی خاطرنشان کرد: خدمت شبانه روزی از ویژگی های یاران امام زمان (عج) است و این وحدت و انسجام در بعد شهادت اش آشکارتر شد که همه دنیا دیدند که چه طور همه ی مردم و جناح ها در تشییع این شهید عزیز بطور بی سابقه حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار