شهید رئیسی مردی خستگی ناپذیر بود

شهید رئیسی مردی خستگی ناپذیر بود
سرمربی شبکه صالحین حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه گفت: شهید رئیسی مردی مخلص، متواضع، مردم دار، تحت امر رهبری، اهل تلاش و خستگی ناپذیر بود.
کد خبر: ۹۶۰۲۲۵۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی  و همراهانش با سخنرانی زهرا مهدوی نژاد طلبه و سرمربی شبکه صالحین حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهر برگزار شد.

زهرا مهدوی نژاد در جمع خواهران بسیجی ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش به رهبر عزیز کشورمان و امت شهید پرور اظهار کرد: هر انسانی با هر گرایش سیاسی، نمی تواند اخلاص، تواضع، مردم داری، تحت امر رهبری بودن، اهل تلاش و خستگی ناپذیری ایت الله رئیسی را انکار کند. وقتی چنین کسی از میان مردم می‌رود دلها به درد می‌آید.

او با بیان اینکه هیچ حادثه ای برای ما رخ نمی‌دهد مگر به خواست خدا و مومنان باید فقط به خداوند توکل کنند، افزود: نباید اینطور پنداشت که روند پیشرفت و تعالی کشور وابسته به یک فرد است. خداوند متعال اراده کرده که این کشور و مردمش را به نقطه اوج تعالی برساند و تحقق این امر خدا وابسته به افراد نیست.

سرمربی شبکه صالحین در ادامه اضافه کرد: هیچ کس جز به فرمان خدا از دنیا نمی‌رود، این یک سرنوشت تعیین شده برای همه و یک سنت الهی است، چه بهتر که این امر قطعی و حتمی با شهادت در راه خدا باشد.

گفتنی است در پایان مراسم به نیت جانبخش حسین رسولی سفره صلوات پهن و مراسم عزاداری شهادت شهدای خدمت برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار