خبرهای داغ:

از قاریان و فعالان قرآنی در سرخه تجلیل شد

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی ویژه برنامه طرح مسیر سعادت و تجلیل از فعالان قرآنی با تاکید بر مسجد محوری در رده کودکان و نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۲۸۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای هماهنگی برنامه های اجرایی و در راستای برنامه های ابلاغی، جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه با حضور تشکیل و محورهای مورد نظر مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

مهدی فیض عضو شورای این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به تغییر مکان پایگاه، نصب تابلوی رسمی پایگاه امام خمینی (ره) توسط گروه جهادی انجام شد.

او با اشاره به برپایی کلاس آموزش قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان افزود: مراسم تجلیل از قاریان و فعالین قرآنی مسجد ولی عصر (عج) و پایگاه با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری بودن برنامه ها برگزار شد.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: ایستگاه جایزه ویژه شرکت کنندگان طرح مسیرسعادت با استقبال گسترده نوجوانان و کودکان بسیجی در کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) در این محله برپا شد.

فیض خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری شهادت سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و یارانش در شهرستان سرخه با سخنرانی حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین‌ محمود ‌نطنزی و قرائت قرآن با حضور بسیجیان و نمازگزاران برپا شد.

گفتنی است گشت شبانه توسط بسیجیان پایگاه شهید شاطری روستای صوفی آباد در سرخه در قالب تیم پنج نفره از ساعت بیت و دو الی یک بامداد انجام، همچنین حلقه صالحین و جلسه هفتگی تلاوت قرآن کریم به همت این پایگاه مقاومت برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار