خبرهای داغ:

بسیجیان سرخه یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برپایی مراسم بزرگداشت شهدای خدمت همراه با ختم قرآن و صلوات در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۶۱
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش پویش های مختلفی در جهت گزامیداشت یاد و خاطره شهدا در سراسر کشور برگزار شده است.

فاطمه اسیری عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در حاشیه برنامه های بزرگداشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پویش ختم قران کریم با مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار و به روح ملکوتی شهید رئیسی و همراهانش هدیه شد.

او افزود: همچنین به مناسبت هفتمین روز شهادت، مراسم سوگواری و تلاوت قرآن همراه با نشست بصیرتی و روشنگری با استقبال گسترده خواهران برگزار شد.

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح سفیران مهر، گشت تیم سفیران مهر در سطح شهر حضور یافته و نسبت به تذکر لسانی با محوریت حجاب و عفاف اقدام کردند.

گفتنی است همزمان با شهادت شهدای خدمت، هیئت منتظران پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه در سرخه با حضور خواهران بسیجی برگزار شد.

همچنین بسیجیان این پایگاه مقاومت با هدف بزرگداشت یاد و خاطره این شهدا، ضمن حضور در ایستگاه صلواتی، ختم ۱۵۰۰۰ صلوات در مسجد فاطمیه روستا برپا کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار