خبرهای داغ:

از فضاسازی مسجد به نیت شهدای خدمت تا برپایی محفل انس با قرآن در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه از فضاسازی مسجد و پایگاه به نیت شهدای خدمت همراه با محفل تلاوت نور در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۵۵۱
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شهادت شهدای خدمت، فضاسازی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه به همت کارگروه فرهنگی بسیجیان این پایگاه مقاومت انجام شد.

سید ابوالقاسم سیادت از بسیجیان عضو این کارگروه در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت محفل انس با قرآن با حضور نوجوانان بسیجی برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

او با اشاره به حضور پررنگ نوجوانان در برنامه های اجرایی در مسجد افزود: نوجوانان و جوانان بسیجی ضمن حضور در نمازهای جماعت در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) در مراسم های هفتگی تلاوت نور و دیگر برنامه های فرهنگی با محوریت مسجد مشارکت دارند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه با اشاره به برپایی هیئت قرآنی نسیم نور در منزل یکی از بسیجیان گفت: حلقه صالحین پیشکسوتان و نونهالان همراه با قرائت دعای توسل در مسجد محله برگزار شد.

گفتنی است جلسه تلاوت قرآن کریم ویژه اهالی روستای افتر مقیم سمنان، در مسجد امام حسن عسکری (ع) با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) و حلقه صالحین شهید موسی شرفیه پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) روستای اسدآباد در سرخه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار