خبرهای داغ:

از بزرگداشت شهدای خدمت تا برنامه های اجرایی پایگاه های بسیج سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر از برپایی مراسم بزرگداشت شهدای خدمت همراه با محفل انس با قرآن و برنامه های فرهنگی در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۵۰۷
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شهادت شهدای خدمت، مراسم ختم قران به نیت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر در سرخه برگزار شد.

همچنین به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) برادران این روستا نیز برنامه هایی در جهت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت برپا شد.

محمد حمیدی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فضاسازی و سیاه پوش کردن پایگاه در سوگ شهادت جانسوز شهید رئیسی و همراهان اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم همراه با روضه و زیارت عاشورا به نیّت شهدای خدمت با استقبال خوبی در روستا برگزار شد.

او افزود: با هدف هماهنگی برپایی ویژه برنامه ها، نشست برنامه ریزی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان، مراسم بزرگداشت ارتحال امام و دیگر مناسبت های پیش رو در حسینیه روستا تشکیل و اعضا ضمن گفتگو، اجرای برنامه ها را مصوب کردند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) با اشاره به اجرای عملیات گشت محله محور رضویون با حضور بسیجیان و اعضای شورای پایگاه‌ ادامه داد: جلسه امنیت محله محور روستای افتر با حضور فرماندهی و جانشین پاسگاه انتظامی روستا تشکیل شد.

حمیدی بیان داشت: فراخوان دسته رزمی پایگاه و شامگاه یاد یاران همراه با توجیه برنامه‌های مربوط به گشت رضویون با استقبال خوبی برپا و جلسه بررسی مسائل مرتبط با بسیجیان پایگاه و هماهنگی برنامه هفتگی پایگاه توسط معاونت فرهنگی انجام شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار