خبرهای داغ:

ایستگاه صلواتی شهدا در روستای لاسجرد در سرخه برپا شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله از برپایی ایستگاه صلواتی در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در جوار امامزادگان روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۵۲۳
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شهادت شهدای خدمت، ایستگاه صلواتی شهدا به همت پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه برپا شد.

علی اکبر معینیان از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه برنامه های اجرایی در روستا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و همراهانش در واقعه اخیر، ایستگاه صلواتی به همت بسیجیان در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) و گلزار شهدای لاسجرد برپا شد.

او افزود: این برنامه همزمان با سالروز شهادت شهید نجفعلی معینیان، شهید محمدکاظم شهروی و شهید علیمحمّد شمسی در روستا برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله ادامه داد: همچنین طی پنج شب مراسم سوگواری با حضور بسیجیان و مردم انقلابی و ولایت مدار لاسجرد در مسجد شهید بهشتی این روستا با حضور گسترده مردم برگزار و این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه و جمعی از مسئولان شهرستانی همراه بود.

گفتنی است مراسم بزرگداشت شهدای خدمت همراه با رزمایش دفاع از مقر به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه برپا شد.

برگزاری گشت شبانه توسط بسیجیان روستا با هدف برقراری امنیت از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار