یادواره شهدای دانشجو در ارومیه برگزار شد

یادواره شهدای دانشجویی با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاهی در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۳۷۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵

یادواره شهدای دانشجو در ارومیه برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز 8 خرداد در یادواره شهدای دانشجو که در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاهی برگزار شد، گفت: دانشجویان جزو نخبگان هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و می‌توانند در همه موضوع‌ها تاثیرگذار باشند.

وی دانشجویان را جزو پیشگامان در اقتدا به حضرت امام خمینی(ره) و مبارزه با رژیم ستمشاهی دانست و ادامه داد: این قشر از جامعه به واسطه انس با کتب، مطبوعات و رسانه‌ها جلوتر از زمان خود هستند و می‌توانند وقایع را تحلیل کرده و در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی نقش‌آفرینی کنند و منشاء الهام برای سایر اقشار جامعه باشند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز تاسف از سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و به شهادت رسیدن خادم امام رضا(ع) آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای خدمت، گفت: این ضایعه دلخراش قلب همه ملت ایران اسلامی را به درد آورده و همه را در اندوهی عمیق فرو برده است.

وی بر لزوم الگو قرار دادن شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای خدمت تاکید کرد و بیان داشت: همان طور که رئیس دولت سیزدهم بزرگان دین و انقلاب همچون رجایی و  شهید بهشتی را برای خود الگو قرار داده بود، ما نیز وظیفه داریم راه ایشان را با قدرت ادامه دهیم.

رجبی ادامه داد: به شهادت رسیدن آیت‌الله رئیسی نه‌تنها برای ملت ایران اسلامی اندوه‌بار بود، بلکه سایر ملت‌ها به ویژه ملل ستمدیده را در بهت و حیرت فرو برد به طوری که واکنش سریع و سنجیده همچنین ابراز همدردی بسیاری از کشورها را شاهد شدیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از حفظ اتحاد، همدلی و وفاق ملی در طول این مدت، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی به قدری بابصیرت و آگاه هستند که می‌توانند هر رویداد غیرقابل‌پیش‌بینی را با سربلندی پشت‌سر بگذارند.

وی گفت: در این مدت نیز دیدیم بعد از شهادت رسیدن رئیس جمهور و سایر دولتمردان طبق تعبیر رهبر انقلاب هیچ گونه اخلالی در امور کشور پیش نیامد و آیین تشییع و خاکسپاری شهدا نیز با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار