خبرهای داغ:

معاون وزیر نیرو: اجرای طرح آبرسانی فدک خوزستان تسریع شود

معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو گفت: اجرای هرچه سریعتر طرح آبرسانی فدک که نیاز آب شرب ۷ شهر و ۶۸۹ روستای شمال شرق خوزستان و همچنین آب کشاورزی ایذه و باغملک را از سد کارون ۳ تأمین می‌کند، ضروری است.
کد خبر: ۹۶۰۲۳۹۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان محمد جوان بخت در جلسه بررسی گزینه‌های احداث آبگیر و تونل انتقال طرح آبرسانی به شهرهای شمال شرق خوزستان از سد کارون ۳ (فدک) افزود:پیگیری مستمر اجرای این پروژه که از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان خوزستان است، جزو اهداف اصلی وزارت نیرو در رفع مشکلات منطقه شمال شرق خوزستان، است.

او یادآوری کرد: با توجه به اهمیت این طرح عظیم ملی، ضرورت دارد تا همه بخش‌های این پروژه اعم از آبگیر و تونل انتقال پس بررسی همه جانبه و دقیق کارشناسی، از لحاظ فنی و اقتصادی، اجرا شود.

معاون وزیر نیرو همچنین از همگرایی صورت گرفته بین سازمان آب و برق خوزستان و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در برگزاری جلسه های فشرده کارشناسی و تلاش‌های صورت گرفته به منظور تسریع در اجرای هر چه سریعتر پروژه، تقدیر کرد و جلسه برگزار شده روز جاری را نقطه عطفی در پیشبرد اهداف تدوین شده طرح، دانست.

جلسه کارگروه تخصصی بررسی گزینه‌های احداث آبگیر و تونل انتقال طرح آبرسانی به شهرهای شمال شرق خوزستان از سد کارون ۳ (فدک) امروز با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان آب و برق خوزستان، مشاوران و جمعی از نخبگان صنعت آب و برق ایران و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) به میزبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار