اعزام ۲ هزار زائر هرمزگانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ۲ هزار نفر از شهرندان استان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۶۰۲۴۰۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵

سرهنگ پاسدار حسن ابراهیمی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان در خصوص اعزام زائران هرمزگان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران گفت : نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبری فرزانه و انسجام مردم همیشه در صحنه، نظامی قدرتمند است و توطئه دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته راه به جایی نبرده است.

وی به مشارکت حداکثری مردم ایران در مراسم و مناسبت های مختلف در طول عمر با برکت این نظام، اشاره کرد و گفت: مردم هرمزگان امسال نیز در ۳۵ مین سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی بیعت خواهند کرد که این خود یکی از برکات و نمودهای نظام است.

 

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان با بیان اینکه امروز دیگر شخصیت امام خمینی (ره)، جهانی شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، امسال حدود ۲ هزار نفر از استان به مرقد ملکوتی بنیانگذار انقلاب اعزام می‌شوند و در این مراسم شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار