خبرهای داغ:
سرهنگ کریمی خبر داد

برگزاری نشست‌های بصیرتی تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در همدان/اعزام ۶ هزار زائر همدانی به مرقد امام خمینی(ره)

همدان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع)همدان از برگزاری نشست‌های بصیرتی باعنوان تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در اقشار مختلف و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج به مناسبت سالگرد امام(ره) در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۲۴
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت و تعزیت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و شهادت شهدای خدمت، رئیس جمهور جهادی و انقلابی و هیئت همراهشان اظهار کرد: هر ساله به مناسبت فرا رسیدن سالگرد امام خمینی(ره) برنامه‌هایی پیش‌بینی و اجرای می‌شود که امسال نیز این برنامه‌ها در دو سطح ملی و استانی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه امسال شعاری که برای این ایام در نظر گرفته شده «امام وعده‌های صادق» است، گفت: قرارگاهی به نام شهید «فهمیده» در سپاه تشکیل شده که تمام برنامه‌ها و دستورات کار را پیگیری می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی عنوان کرد: برگزاری تجمعات و هیئت‌های عزاداری و دستجات سینه‌زنی و فضاسازی مناسب با این مناسبت و سیاه‌پوش کردن اماکن در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین نشست‌های بصیرتی با عنوان تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در اقشار مختلف و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود که به تمام رده‌های سپاه و محلات و اقشار ابلاغ شده است.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه تاکنون سه جلسه پشتیبانی در محل استانداری همدان با حضور استاندار، مدیران کل و فرمانداران برگزار شده است، گفت: پشتیبانی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌ها در سطح استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثریت جامعه هدف برنامه‌ها جوانان و دهه دوم و سوم انقلاب است، در این جسات بر برگزاری نشست‌های متناسب با ایام ارتحال امام خمینی(ره) در ادارات تاکید شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: برنامه تجمع بزرگ مردم و بسیجیان نیز در سطح ملی در روز ۱۴ خرداد ماه برگزار می‌شود که زائران از سراسر استان‌های کشور در مرقد مطهر امام(ره) حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سهمیه‌ای که برای استان همدان در نظر گرفته شده ۶ هزار نفر است، افزود: هماهنگی‌های لازم برای اعزام زائران از همدان به عمل آمده است.

سرهنگ کریمی عنوان کرد: وظیفه سپاه در این راستا ثبت نام از زائران است که مبنای ما بر حضور جوانان و دهه دوم و سوم انقلاب است که به شهرستان‌ها اعلام شده است.

وی با بیان اینکه همه مسئولین برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها پای کار آمده‌اند و کاروان زائران غروب روز ۱۳ خرداد ماه از همدان حرکت می‌کند و گفت: هماهنگی لازم با پلیس راهور، اورژانس و هلال احمر نیز انجام شده و ایستگاه‌های صلواتی بین راه برای خدمت‌رسانی به زائران برپا است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار