خبرهای داغ:

ساخت تابلوی ۷۰ شهید رومشکان آغاز شده

فرماندار رومشکان در ادامه خاطر نشان کرد: ساخت تابلوی ۷۰ شهید سرافراز شهرستان رومشکان آغاز شده و پس از تکمیل، در بلوار‌های امام (ره) و ولیعصر (عج) شهر سوری نصب خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۷۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الله نصیری‌پور در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان رومشکان که به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.ضمن گرامیداشت شهدای خدمت و با تأکید بر انجام پویش چله خدمت به نیابت از رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش، اظهار کرد: شما مسئولان همیشه در مسیر چله خدمت هستید کار شما و خدمتِ هر روز شما، چله خدمت است و هر کاری که در راه خدا و برای خدمت به مردم باشد ارزشمند است.

 

وی افزود: پویش چله خدمت توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، گروه‌های جهادی و مردمی و در جهت محرومیت‌زدایی با ارائه و انجام برنامه‌هایی نظیر برپایی ایستگاه سلامت، ویزیت رایگان، شعر‌خوانی‌، مویه‌‌سرایی، آموزش قرآن و احکام، همچنین کمک به خانواده‌های معسر برگزار می‌شود.

 

فرماندار رومشکان در ادامه خاطر نشان کرد: ساخت تابلوی ۷۰ شهید سرافراز شهرستان رومشکان آغاز شده و پس از تکمیل، تمثال مبارک شهدای شهرستان در بلوار‌های امام(ره) و ولیعصر(عج) شهر سوری نصب خواهند شد.

 

همچنین نصیری‌پور یادآور شد: برنامه‌ نصب این تابلوها و پویش چله خدمت، همگی در راستای برگزای دومین کنگره ملی شهدای استان می‌باشد که از ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین حاج عمران آغاز شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار