خبرهای داغ:

دبیر ستاد جمعیت حوزه‌های عملیه کشور میراث دولت سیزدهم برای خانواده و جمعیت

دبیر ستاد جمعیت حوزه‌های عملیه کشور 
میراث دولت سیزدهم برای خانواده و جمعیت
ساکی با بیان اینکه خدمات آیت الله ریسی در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به هیچ عنوان قابل قیاس با دولت های قبلی نبود گفت: از همت ایشان برای تشکیل ستاد ملی جمعیت گرفته تا برگزاری جلسات این ستاد. ستاد ملی جمعیت خروجی ها و مصوبات خوبی داشت از جمله واگذاری زمین به خانواده هایی که طبق قانون زمین شامل حالشان می شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۰۵۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان -حجت الاسلام والمسلمین رسول ساکی،  دبیر ستاد جمعیت و ستاد راهبری حوزه‌های عملیه کشور در گفتگو با خبرنگار گروه زنان و خانواده با اشاره به نگاه آیت الله رئیسی به مسئله خانواده و توسعه جوانی جمعیت، اظهار کرد: خدمات آیت الله رئیسی در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به هیچ عنوان قابل قیاس با دولت های قبلی نبود. از همت ایشان برای تشکیل ستاد ملی جمعیت گرفته تا برگزاری جلسات این ستاد. ستاد ملی جمعیت خروجی ها و مصوبات خوبی داشت از جمله واگذاری زمین به خانواده هایی که طبق قانون امکان بهره‌مندی را داشتند.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته به همه کسانی که شامل قانون می شدند زمین واگذار شد، ادامه داد: واگذاری به این معنا که برایشان مشخص شد، حالا ممکن است هنوز دریافت نکرده باشند ولی دریافت خواهند کرد.

 

ساکی با بیان اینکه آیت الله رئیسی توجه ویژه ای به «محور بودن خانواده» داشت، تصریح کرد: نمونه عینی آن، جلسه سازمان  ملل بود که در آن جلسه خانواده را محور قرار داد و فرمود: حفاظت از حریم خانواده و ازدواج یک واقعیت جهانی است که باید به دستور کار مشترک جهانی تبدیل شود و وقتی به ایران برگشتند یک تیم ویژه ای برای خانواده تشکیل دادند تا اهمیت خانواده بیشتر مورد توجه قرار گیرد. بر همین اساس عنایتی که ایشان به بحث خانواده و همچنین جمعیت و فرزندآوری داشت، نسبت به دولت های گذشته تحقیقا بی سابقه بود و هیچ کدام از مسئولان دولت های قبل چنین اهتمامی نسبت به خانواده و جمعیت نداشته است.

 

دبیر ستاد جمعیت و ستاد راهبری حوزه‌های عملیه کشور با بیان اینکه آیت الله رئیسی تاکید وافری بر اجرای قانون داشت، ابراز کرد: همچنین ایشان تاکید داشت اگر ورای قانون کارهایی که می توانیم برای اجرای  قانون انجام دهیم به هیچ وجه دریغ  نکنید، از بحث حمایت از خانواده گرفته تا بحث فرهنگ‌سازی و حمایت از فعالان این حوزه.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی به شخصه در جلسات «جایزه ملی جمعیت» حضور می یافت و با همه فعالان عرصه جمعیت بحث و گفتگو و سپس نکات مدنظر خود را برای آنها مطرح می کرد. نهایتا هم یک روز قبل از شهادت مراسم اهدای این جایزه با حضور ایشان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار