خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج؛

مرکز وکلای قوه قضاییه در مساجد کشور چه کاری را انجام می‌دهد؟

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: در سال گذشته سه هزار و ۸۰۰ نفر از اعضای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور در هزار و ۵۳۰ مسجد در سطح کشور به ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حقوقی رایگان ارائه دادند.
کد خبر: ۹۶۰۳۰۹۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

«حسن عبدلیان‌پور» رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: با توجه به ضرورت ارتقای آگاهی‌های حقوقی مردم و رفع ابهامات قضایی آنها، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه رویکرد حضور در مساجد و پاسخگویی به سوالات حقوقی مردم و ارائه خدمات رایگان به آنها را از رویکرد‌های اصلی و مستمر خود تعریف کرده است.

وی افزود: در سال گذشته سه هزار و ۸۰۰ نفر از اعضای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور در هزار و ۵۳۰ مسجد در سطح کشور به ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حقوقی رایگان ارائه دادند.

عبدلیان‌پور گفت: این خدمات حقوقی رایگان که تا حصول نتیجه نیز دنبال شدند، نشان از رشد ۱۱۷ درصدی خدمات حقوقی معاضدتی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نسبت به سال گذشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار