مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز:

امام خمینی (ره) گفتمان نوینی را در سطح دنیا مطرح ساخت

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفتمان نوینی را در سطح دنیا مطرح کرد و اسباب تحولی بزرگ در سطح عالم را فراهم آورد.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۳۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علیزاده مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز، در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد امام جعفر صادق (ع) کرج کوی کارمندان و با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، مجتبی عبداللهی استاندار البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) مومن به خدا، هدف، راه و مردم بود و در همین راستا با چنین ایمانی اسباب تحول بزرگی را در سطح ایران، جهان اسلام و دنیا سبب ساز شد.
امام خمینی (ره) گفتمان نوینی را در سطح دنیا مطرح ساخت
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و بابیان اینکه شهید رئیسی تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) بود، افزود: عنوان سیدالشهدای خدمت، برازنده شهید رئیسی بود.

علیزاده با اشاره به اینکه شهید رئیسی استاندارد‌های ریاست جمهوری را در سطح دنیا تغییر داد، خاطر نشان کرد: شهید رئیسی مصداق بارز خدمت به مردم و رئیسی جمهور تراز انقلاب اسلامی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار