خبرهای داغ:

شجاعت امام خمینی برگرفته از نهضت حسینی بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: شجاعت بی‌نظیر و ایستادگی امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی بود.
کد خبر: ۹۶۰۳۹۰۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب امروز 14 خرداد در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب که در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، گفت: شجاعت و ایستادگی حضرت امام در مقابل دشمن داخلی و خارجی به معنای واقعی ستودنی و بی‌نظیر بود.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی، گفت: ایشان امام حسین (ع) و به طور کلی نهضت حسینی را در همه شئون زندگی اعم از سیاست و مبارزات حتی زندگی شخصی برای خود الگو قرار داده بودند به همین دلیل شجاعانه رفتار می‌کردند و از هیچ کس و هیچ چیزی واهمه‌ای نداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب اضافه کرد: حضرت امام (ره) در مقایسه با دیگر مبارزان توکل بالا و ایمان عمیقی داشت و به خداوند متعال اعتماد می‌کرد و جز خدا را نمی‌دید، به همین دلیل توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

کرامتی اضافه کرد: در دورانی که حکومت طاغوتی در اوج قدرت بود و از کشورهای شرق و غرب حامیان برجسته‌ و قدرتمندی داشت یک فقیه مبارزه با این حکومت و عوامل پشت‌پرده آنها را آغاز کرد که همین موضوع به خودی خود نشان‌دهنده شجاعت بالای امام خمینی(ره) و ایمانی است که به وعده‌های الهی داشت.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با توکل و یقین به وعده الهی مبارزه را پیش می‌برد و اعتقاد راسخ داشت این قیام به سرانجام خواهد رسید و خداوند متعال نصرت خود را خواهد رساند که همین طور نیز شد، گفت: مردم ابتدا یک به یک بعد صف به صف سپس فوج فوج به یاری این عالم جلیل‌القدر شتافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار