امام جمعه دیلم:

شاخصه اصلی امام خمینی (ره) ایستادگی در برابر ظلم بود

حجت الاسلام اسدی امام جمعه دیلم در جمع عزاداران مراسم سالگرد ارتحال امام راحل بزرگترین ویژگی امام خمینی (ره) را ایستادگی در برابر ظلم عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۰۳۹۷۳
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، حجت الاسلام اسدی امام جمعه دیلم در اجتماع عزاداران مراسم بزرگداشت سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: موضع امام در مقابل ظلم و استکبار بسیار شدید و استکبار ستیزانه بود و سران دیگر کشورها را نیز در مقابل اسرائیل دعوت به اتحاد و انسجام میکرد.

وی در ادامه اظهار داشت: امام خمینی (ره) در اوایل قیام خود در برابر به رسمیت شناختن رژیم خبیث صهیونیستی توسط انور سادات و شاه ایران انتقاد و موضع گیری سرسختانه ای کرد و آنها را خائن به آرمانهای فلسطین و اسلام عنوان کرد.

سخنران مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل در ادامه سخنان خود بیان کرد:  مسئله فلسطین و دفاع از مردم مظلوم فلسطین از اولویت های استراتژیکی امام راحل بود و به رسمیت شناختن رژیم خبیث اسرائیل توسط دولت های اسلامی را فاجعه و آن را انتحار دول اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه دیلم در پایان سخنان خود تاکید کرد: امید است که در انتخابات پیش رو علاوه بر مشارکت حداکثری و پر شور بتوانیم با انتخاب یک فرد اصلح و انقلابی که پیرو راه امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری باشد جای خالی رئیس جمهور شهید را پر کنیم و در این آزمون بزرگ نیز سرافراز و سربلند در پیشگاه خداوند متعال باشیم.  

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار