خبرهای داغ:
سردار میرزایی:

بزرگ‌ترین تکلیف جبهه انقلاب تلاش برای برگزاری پرشور انتخابات است/ جنگ و دفاع امروز در عرصه سیاسی است

همدان-فرمانده دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین تکلیف جبهه انقلاب در عرصه کنونی را تلاش برای برگزاری پرشور انتخابات دانست و گفت: انتخابات هشتم تیر ماه انتخابات سرنوشت‌سازی است.
کد خبر: ۹۶۰۴۲۱۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
بزرگ‌ترین تکلیف جبهه انقلاب تلاش برای برگزاری پرشور انتخابات است/ جنگ و دفاع امروز در عرصه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رضا میرزایی در همایش درسنامه دفاع مقدس در جمع کارکنان تیپ انصارالحسین (ع) با گرامی‌داشت شهدای خدمت اظهار کرد: آیت الله رئیسی به معنی واقعی یک نخبه و سرمایه بزرگ بود.

وی گفت: آیت الله رئیسی در سنین جوانی به عنوان دادستان در استان همدان فعالیت می‌کرد و برای همه الگو و اسوه اخلاق و تلاش و قانون‌مداری بود.

پیشکسوت جهاد و دفاع مقدس افزود: یکی از بارزترین صفات شهید رئیسی ولایت مداری ایشان بود و ذوب در مقام ولایت بود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در ماه آینده گفت: مخالفان و معاندان نظام به دنبال اتفاق شهادت آیت الله رئیسی در پی سو استفاده از وضعیت و ضربه زدن به کشور هستند.

سردار میرزایی با بیان اینکه جنگ امروز و دفاع امروز در عرصه سیاسی است و همه وظیفه داریم از کشور در برابر دشمن محافظت کنیم، عنوان کرد: هر یک نفر که در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شود به منزله موشکی است که در قلب اراضی دشمن فرود می‌آید.

وی بزرگ‌ترین تکلیف جبهه انقلاب در عرصه کنونی را تلاش برای برگزاری پرشور انتخابات دانست و گفت: انتخابات هشتم تیر ماه انتخابات سرنوشت‌سازی است و همه وظیفه داریم یک شخص مثل آیت الله رئیسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بنابر وصیت‌نامه امام (ره) انتخاب اصلح نیز اهمیت بسیاری دارد و نباید اجازه دهیم نااهلان و نامحرمان انقلاب بر کرسی ریاست جمهور قرار بگیرند.

وی با اشاره به قیام ۱۵ خاطرنشان کرد: این قیام تاریخی آغاز نهضت امام خمینی (ره) بزرگوار بود که نقطه عطفی در تاریخ ایران و تاریخ اسلام شد.

سردار میرزایی با تبیین نقش رزمندگان همدانی در عملیات‌های مهم این دوران ابراز کرد: در دوران سخت انقلاب و در شرایطی که بنی صدر نیز جنگ را با مشکل روبرو کرده بود جنگ بر ما تحمیل شد و دشمن امیدوار بود که به سرعت ایران را تجزیه و متلاشی کند.

وی گفت: هدف اصلی دشمن در جنگ تحمیلی سقوط نظام جمهوری اسلامی و ژاندارم شدن صدام در منطقه و رهبری جهان عرب بود که با حماسه و دلاوری‌های رزمندگان به هیچ کدام از اهداف خود نرسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار