خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

خواهر دباغ الگوی حقیقی برای بانوان است

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه خواهر دباغ الگوی حقیقی برای بانوان است، گفت: خانم دباغ از عنفوان جوانی در مسیر انقلاب‌ و امام عظیم‌الشأن(ره) بود و در همین مسیر رحلت کرد.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۰۹
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
خواهر دباغ الگوی حقیقی برای بانوان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در ستاد بزرگداشت بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ)، اظهار کرد: شخصیت والا و در تراز انقلاب‌اسلامی بانوی مبارز «خواهر دباغ» به بانوان و آحاد جامعه معرفی شود.

وی افزود: همگان باید آگاهی دقیقی از رفتار شکنجه‌گران در زندان‌های طاغوت پیدا کنند تا بدانند خواهر دباغ در چه شرایطی از مبارزه علیه ظلم دست نکشید.

استاندار همدان با بیان اینکه خواهر دباغ الگوی حقیقی برای بانوان است، عنوان کرد: خانم دباغ از عنفوان جوانی در مسیر انقلاب‌ و امام عظیم‌الشأن(ره) بود و در همین مسیر رحلت کرد.

وی ادامه داد: بازخوانی تاریخ برای آگاهی از هزینه‌هایی که برای به ثمر رسیدن انقلاب‌اسلامی پرداخت شد، ضروری است تا شخصیت والایی مانند خواهر دباغ به نحو احسن به عنوان الگوی سوم زن مسلمان معرفی شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: کمیته فرهنگی باید با تهیه‌ و تدوین فیلم و پویانمایی از زندگی پرتجربه خانم دباغ که نقش‌های خود را به عنوان مادر، همسر، فعال اجتماعی و سیاسی به بهترین شکل ایفا کرد، ایشان را به عنوان یک الگوی صحیح به جامعه معرفی کند.

وی با بیان اینکه معرفی شخصیت و بخشی از زندگی‌نامه خانم دباغ در مقاطع مختلف دوران تحصیلی تدریس شود، گفت: برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مناسبتی باید با رویکرد مردمی انجام شده و مردم شریف در بطن این مراسمات حضور داشته باشند.

استاندار همدان عنوان کرد: نامگذاری پارک‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌ها در مانایی نام و شخصیت والای خانم دباغ تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار