مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

تکیه اصلی امام خمینی (ره) در شکل گیری انقلاب بر خدا و مردم بود

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: تکیه اصلی امام خمینی (ره) در شکل گیری انقلاب بر خدا و مردم بود و در مقابل افرادی که درخواست مجوز برای اقدامات مسلحانه و ترور داشتند ، امام مخالفت می نمود و بیان می داشت که این انقلاب مردمی است و باید مردم آگاه شوند و به صحنه بیایند.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۷۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، مقدم فر در آیینی که شامگاه گذشته 16 خردادماه به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل در   در لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر  برگزار شد اظهار کرد: امام بعد از انقلاب در مدت  10 سال رهبری خود  کشور را با اتکا به قدرت خداوند و مدیریت بی نظیر و اقتدار از بحران های بزرگی همچون جنگ تحمیلی و ترورها و کودتا ها و... عبور داد.

وی افزود: عده ای گمان می کردند که هدف غایی انقلاب امام سرنگونی حکومت پهلوی است ، در صورتی که ازبین بردن استبداد پهلوی جزئی از این انقلاب بزرگ بود ، تا ظرفیت هایی در کشور شکل بگیرد ، و بتوان مکتب اسلام  و تفکر مقاومت در برابر مستکبرین را  در جهان گسترش داد.

مقدم فر با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی  خاطر نشان کرد : در سال های 1393 و 1394  مقام معظم رهبری نامه ای به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی ارسال کرده و آنان را دعوت به مطالعه قرآن و مبانی اسلام نمودند ، بسیاری از افراد در آن سال ها عمق نگاه رهبر انقلاب  را متوجه نشدند ولی امروز ما اثرات و نتیجه آن نامه ها را می بینیم.

وی در ادامه بیان کرد:اکنون می بینیم چه انقلابی از دانشگاه کلمبیا و هاروارد در دفاع از مظلومین فلسطین شروع و این موج  به سرعت در بسیاری از دانشگاه های اروپا و آمریکا شمالی گسترش پیدا کرده است.

 مشاور عالی فرمانده کل سپاه تاکید کرد:عموم متفکران و اندیشمندان غربی اذعان دارند که این نهضت و جنبشی که در دانشگاه های غربی شکل گرفته حتی در صورت مهار شدن از بین نخواهد رفت ، زیرا این تفکر در در دلها نفوذ کرده و شکل گرفته و از این رو است که نامه  اخیر  مقام معظم رهبری به سرعت در بین جوانان غربی انتشار پیدا کرد.

مقدم فر عنوان کرد: بسیاری از کشور های دنیا وقتی مدیریت و عمق نگاه راهبردی رهبر انقلاب را دیده اند که چگونه 35 سال کشور را در شرایط سخت راهبری کرده و از تنگناها  عبور داده مبهوط مانده و به ما به خاطره داشتن چنین رهبری قبطه می خورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار