خبرهای داغ:

انتخابات آینده برای کشور، جبهه مقاومت و امت اسلامی بسیار حائز اهمیت است

فرمانده سپاه شوش گفت: انتخابات آینده برای کشور، جبهه مقاومت و امت اسلامی بسیار حائز اهمیت است و دنیا به این انتخابات نگاه می کند.
کد خبر: ۹۶۰۴۵۷۳
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاالله موسوی فرمانده سپاه شوش با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: شاهد شهادت شهدای عزیز خدمت بودیم. از جمله رئیس جمهور عزیز و مردمی که برای رفع مشکلات مردم  شب و روز و جهادی کار و تلاش می کرد ، در دل محرومان قرارگرفته بود ،یک شخصیت با اخلاص که هر چه از خصوصیات و صفات بارز ایشان بگوئیم باز هم جا دارد که سخن بگوئیم.

وی افزود: هم جبهه مقاومت به این انتخابات چشم امید دارد و هم برای  کشور حائز اهمیت است و دیگر اینکه دنیا به این انتخابات نگاه می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش تصریح کرد:انتخابات یک حق و یک تکلیف است. حقی برای تعیین سرنوشت خویش و کشور و حقی است که جمهوری اسلامی به مردم داده در حالی که پیش از انقلاب این حق وجود نداشت.همچنین شرکت در انتخابات یک تکلیف مهم است،آن هم برای حفظ انقلاب و پیشرفت کشور و به همین دلیل باید در انتخابات مشارکت کرد. 

سرهنگ موسوی با اشاره به ویژگیهای فرد اصلح در انتخابات خاطر نشان کرد: فردی انتخاب شود که ادامه دهنده راه امام و شهدا باشد، برای کار مردم شب و روز نشناسد و ضمن نگاه به درون، فکرش وابسته به غرب نباشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار