خبرهای داغ:

اولین سالگرد شهید مدافع امنیت سرهنگ محمد قنبری باحضور مسئولین استانی برگزار شد

قطعا امت اسلامی مظلومان عالم به خصوص فلسطینیان را حمایت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۶۰۴۵۸۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: اولین سالگرد شهید مدافع امنیت سرهنگ محمد قنبری باحضور مسئولین استانی و شهرستانی و نماینده ولی فقیه در استان ، در روستای چلسرخ گلزار شهید محمد قنبری برگزار شد.

حجت الاسلام سید یعقوب طباطبایی امام جمعه شهرستان صیدون ضمن قدردانی از مسئولین در اولین سالگرد شهید مدافع امنیت سرهنگ قنبری بیان کرد: مردم قدردان و ادامه دهنده راه شهدا هستند و یکی از پیام‌ های این یادواره‌ها پیروی اقشار مردم به خصوص جوانان از راه و منش شهیدان است.

در ادامه نماینده ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین موسوی فر بیان افزود: از مهمترین پیام‌های برگزاری یادواره شهدا و یادواره شهید قنبری در این ایام، حضور یکپارچه و منسجم مردم و پیوند و میثاق با شهدای مظلوم غزه، کودکان و زنان بی پناه است که امروزه مورد حمله بیش از پیش رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایت کار است و این مردم با حضورشان با مردم مظلوم مظلوم فلسطین میثاق بستند که پشتیبان آنها در جبهه مقاومت هستند و قطعا امت اسلامی مظلومان عالم به خصوص فلسطینیان را حمایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی همواره خود را در محضر خداوند متعال می‌دید گفت: مردم ایران با حضور خود در آیین‌ های تشییع و خاکسپاری شهدا از آنها قدرشناسی کردند.

در پایان مراسم یکمین سالگرد مدافع امنیت شهید محمدقنبری با مرثیه خوانی و گروه سرود بچه‌های شهید قاسم سلیمانی پایان یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار