خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه نینوا:

انتخابات هشت تیر یک آوردگاه مهم و خطیر و آزمون برای ملت ایران است/آمریکا تمدن نوین اسلامی را تهدید موجودیتی خود می داند

سرهنگ دوم پاسدار علی خالقی گفت: مهمترین کارکرد رسانه تغییر تصویر ذهنی مخاطب است.و این تصویر سازی بسیار مهم است و ما باید کار کردها و نظریات رسانه ای را به خوبی بشناسیم که دچار انحراف نشویم.
کد خبر: ۹۶۰۴۷۹۹
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

انتخابات هشت تیر یک آوردگاه مهم و خطیر و آزمون برای ملت ایران است/آمریکا تمدن نوین اسلامی را تهدید موجودیتی خود می داند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ دوم پاسدار علی خالقی معاون سیاسی سپاه نینوا در نشست بصیرتی در جمع کارکنان سپاه نینوا در حسینیه غدیر این ستاد گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید رئیسی عباراتی را به کار بردند که یک حد نصاب جدیدی بود که در مورد یک شخصیت نظام اسلامی مطرح شده است.

وی اظهار داشت: انتخابات هشت تیر یک آوردگاه مهم و خطیر و آزمون برای ملت ایران است تا با حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

خالقی افزود: وقتی نسل عوض می شود شکافی ایجاد می شود که دشمن از این شکاف نسلی استفاده می کند و در فتنه ۱۴۰۱ دیدیم که دشمن چگونه از این شکاف ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: مهمترین کارکرد رسانه تغییر تصویر ذهنی مخاطب است.و این تصویر سازی بسیار مهم است و ما باید کار کردها و نظریات رسانه ای را به خوبی بشناسیم که دچار انحراف نشویم.

معاون سیاسی سپاه نینوا خاطرنشان کرد: شهید رئیسی خودش را وقف خدمت به مردم ،خدمت به کشور و خدمت به اسلام کرد.

خالقی عنوان کرد: آمریکا تمدن نوین اسلامی را تهدید موجودیتی خود می داند و بدون شک محور این تمدن، ایران اسلامی است.

وی در پایان اذعان داشت: جهاد تبیین باید در حوزه نشاط و امید آفرینی باشد که این شاخصه دقیقا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار