آغاز فعالیت اجرایی قرارگاه تحقق شعار سال در شاهرود

شاهرود_ اولین نشست قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» با حضور کارگروه‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۱۴۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج، نشست تحقق شعار سال با حضور هیأت رئیسه مجمع بسیج شهرستان شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
در این نشست احکام کارگروه‌های تخصصی تحقق شعار سال در چهار بخش کشاورزی و دامداری، صنعت ومعدن، خدمات و صنایع دستی و فناوری it و ict شرکت‌های دانش بنیان اعطا شد.
در این جلسه با توجه به سند آمایش سرزمینی و مزیت‌های شهرستان شاهرود در هر بخش مصوب شد جلسات کارگروه‌ها در هر بخش با حضور فرماندار و شاخه‌ها و صنایع وابسته برگزار شود و دبیرخانه تحقق شعار سال با محوریت و دبیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهرود در محل فرمانداری شهرستان شاهرود و با اختصاص یک اتاق و... راه اندازی شود و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود نحوه و پل ارتباط با مردم و چگونگی مشارکت مردم در بخش مربوطه خود را مشخص نموده و به دبیر خانه مرکزی تحقق شعار سال اعلام نو جلسات محوری و مرکزی تحقق شعار سال در ابتداء بصورت منظم و هفتگی با حضور فرماندار شهرستان و اعضاء برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار