امام‌جمعه ایلام:

ضرورت نقش جهاد کشاورزی در تأمین مایحتاج مصرفی

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی متمایز از دیگر دستگاه‌های اجرایی است، گفت: نقش جهاد کشاورزی در تأمین مایحتاج مصرفی بازار بی‌بدیل و انکارناپذیر است.
کد خبر: ۹۶۰۵۷۳۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمیناله نورکریمی تبارعصر امروز در دیدار با رئیس سازمان و جمعی از کارکنان و دستگاه‌های تابعه سازمان جهاد کشاورزی، اظهار کرد: نقش جهاد کشاورزی در تأمین مایحتاج مصرفی بازار بی‌بدیل و انکارناپذیر است.

 

 امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی متمایز از دیگر دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در نام‌گذاری جهاد کشاورزی، پیشوند واژه ارزشمند و مقدس "جهاد" با پیشه کشاورزی، به این سازمان جایگاه خاص و ارزشمندی را بخشیده است.

 

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام یادآور شد: در ماه‌های اخیر بازار مرغ ایلام به یک آرامش نسبی دست‌یافته و باید بازار تأمین و قیمت گوشت قرمز نیز همانند مرغ مدیریت شود.

 

 وی با اشاره به مرغوبیت و کیفیت گوشت قرمز ایلام در مقایسه با دیگر نقاط کشور، تأکید کرد: مسئولان این حوزه شرایط لازم را برای صدور فراورده‌های دامی و گوشت این تولیدی در استان، متناسب با ذائقه بازارهای منطقه و جهانی را فراهم کنند.

 

 

 

 کریمی‌تبار با تأکید بر اینکه باید از عرضه یا صادرات گوشت و دام نامرغوب دیگر مناطق کشور به نام ایلام جلوگیری شود، افزود: مشارکت مردم و بخش خصوصی در حوزه تولید از مهم‌ترین دغدغه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب است که سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه باتوجه‌به مسئولیت ذاتی خود در پیشبرد و تحقق این منویات نقش اساسی و مستقیم دارند.

 

 وی یادآور شد: جهاد کشاورزی ارتباط مستقیم و غیرمستقیم تنگاتنگی با طیف گسترده‌ای از مردم جامعه به‌عنوان تولیدکننده یا مصرف‌کننده دارد و عملکرد این سازمان برای جامعه از اهمیت به سزایی برخوردار است.

 

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام از مدیران سازمان جهاد کشاورزی ایلام خواست با حذف واسطه‌ها و دلالان، بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران را برای ورود به زیربخش‌ها و صنایع تبدیلی کشاورزی ترغیب کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار